مجموعه پارسا بدنه شما را به خرید بهترین محصولات دیاق سپر پراید صبا و پراید 131و 132 از نوع فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 6 =

مرکز پخش دیاق سپر پراید پلیمری ارزان قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی مشخصات اصلی دیاق پلیمریقیمت روز انواع دیاق پلیمری

سپر خودرو یکی از اصلی ترین قسمت ها و لوازم جانبی در هر خودرو است و در آن نصب و اجرا می شود. با این حال، این سپر دارای قسمت های مختلفی است که مهمترین آنها دیافراگم سپر است

دیاق سپر پراید پلیمری که اصطلاحی برای ضربه گیر سپر است، در واقع به عنوان ستون اصلی سپر ظاهر می شود و مهمترین نقش آن، همانطور که از نام آن پیداست، ضربه زدن به خودش و در نتیجه جلوگیری از ضربات کشنده و جبران ناپذیر به خودرو است. است.

مرکز پخش دیاق سپر پراید پلیمری ارزان قیمت

بررسی مشخصات اصلی دیاق پلیمری

بررسی مشخصات اصلی دیاق پلیمری دیافراگم سپر معمولاً یک نگهدارنده سپر جلو است و برای نگه داشتن سپر جلو استفاده می شود و مصارف مختلفی دارد. برخی از این برنامه ها عبارتند از:

  1. دارنده سپر
  2. محافظت از بدنه جلوی غرور
  3.  محل چراغهای پراید را محکم کنید
  4. و سایر حمایت ها

همانطور که در مورد موارد استفاده از نمودار سپر جلو پراید برای شما گفتیم ، باید این را برای شما تعریف کنم که اگر دیافراگم مواد خوبی نداشته باشد و مواد خوبی نداشته باشد، پس هیچ کدام از این قابلیت ها را ندارد و ماده نگهدارنده خود را از دست می دهد. خواص دادن. تعویض سپر عقب پراید بستگی به آسیب دارد.

اگر نشت شدید باشد و بخشی از آن شکسته شود، نیاز به تعویض و هزینه بیشتری دارد ، اما اگر خراش جزئی است، ممکن است بتوان آن را ترمیم و ترمیم کرد. ترمیم خرید دیاق ارزان در پالایش مجدد با استفاده از قطعات جدید و مواد با کیفیت خوب برای بازگشت به حالت اولیه.

این مراکز وظایفی از قبیل تعویض سپر جلوی پراید و تعمیر ضربه گیر جلو و عقب پراید را انجام می دهند و هشتاد یا بیشتر هزینه تعویض سپر پراید را دریافت می کنند. و عملکرد و قیمت آنها برای شما بستگی به خراش و قیمت آسیب دیده خودرو و سپر شما دارد.

قیمت روز انواع دیاق پلیمری

قیمت روز انواع دیاق پلیمری از آنجا که همه ما به خودرویی احتیاج داریم که بتوانید از آن برای انجام کارهای روزانه راحت تر در کشور ما استفاده کنیم، ایران یکی از رایج ترین اتومبیل هایی است که مردم خریداری می کنند و به دلیل قیمت پایین تر این خودرو نسبت به سایر اتومبیل ها بیشتر توسط مردم ما خریداری می شود.

پراید محصولی است که در کارخانه های ایران خودرو و سایپا تولید می شود و این دو کارخانه نیز از تولیدکنندگان مرد استفاده و استخدام می کنند. یکی از دغدغه های این کارخانه این است که بتوانیم بهترین محصول را برای مردم ایران تولید کنیم و محصولات و قطعاتی را برای خودروهای پرفروش در ایران تولید کنیم که از هر لحاظ بهترین محصولات را دارند.

یکی از قسمت های پراید که می خواهیم در مورد شما صحبت کنیم. بیایید بگوییم پخش عمده دیاق جلو پراید است. در حقیقت، این بخشی از قطعات پراید است و دارای بخش های تولید ویژه در شرکت های تولید خودرو و تولید خودرو مانند سایپا و ایران خودرو است.

مجتبی عبدالهی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجتبی عبدالهی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09133315479

phone icon شماره ثابت: 03142740649

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Mojtaba_abdelahy @yahoo.com

مجموعه پارسا بدنه شما را به خرید بهترین محصولات دیاق سپر پراید صبا و پراید 131و 132 از نوع فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید