مجموعه پارسا بدنه شما را به خرید بهترین محصولات دیاق سپر پراید صبا و پراید 131و 132 از نوع فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 3 =

مرکز عرضه دیاق سپر پراید پلیمری

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی مزایای استفاده از دیاق پلیمریقیمت روز دیاق پلیمری پرایدی

وقتی درباره واژه سپر صحبت می شود معنی حفاظت تداعی می شود. سپر در ماشین ها وظیفه حفاظت از ماشین در برابر ضربات احتمالی بر اثر تصادف را تا حد زیادی مهار می کند و مانع آسیب رسیدن به سرنشینان می گردد.

مرکز عرضه دیاق سپر پراید پلیمری با ایجاد سایت اینترنتی و فروش به صورت مجازی این محصول را به فروش می رساند.

مرکز عرضه دیاق سپر پراید پلیمری

بررسی مزایای استفاده از دیاق پلیمری

بررسی مزایای استفاده از دیاق پلیمری دیاق سپر پراید پلیمری در حقیقت وظیفه استحکام و محکم نگه داشتن سپر در برابر ضربات را بر عهده دارد. دیاق به عنوان استخوان بندی سپر خودرو محسوب می شود. در واقع ضربه های وارد شده بر سپر در اثر تصادف با این وسیله خنثی می شود و مانع آسیب به قسمت های شاسی و بدنه خود می شود. این نوع ضربه گیرها از جنس پلاستیکی یا پلیمری ، فلزی و فوم ساخته می شود.

دیاق های پلیمری با توجه به این که از نوع پلاستیک فشرده ساخته می شوند و در عین این که دارای استحکام و مقاومت لازم در برابر ضربه را دارند، منعطف بوده و می تواند ضربات شدید را تحمل کند. دیاق ها علاوه از ضربه گیر بودن در بحث تعادل خودرو و ژئومتریک سپر نیز نقش اساسی ایفا می کند. با توجه به حرکت ماشین در سرعت های بالا و ایجاد اصطکاک با هوا و یا وزش باد های تند که می تواند تعادل ماشین های در حال حرکت را به هم بزند وجود دیاق باعث ایجاد تعادل دینامیکی در ماشین می گردد.

قیمت روز دیاق پلیمری پرایدی

قیمت روز دیاق پلیمری پرایدی شرکت های تولیدی برای فروش عمده دیاق تولیدی از فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز فروش قطعات خودرو در شهر های مختلف استفاده می کنند. این شرکت ها که در زمینه تولید انواع دیاق سپر خودرو فعالیت دارند با استفاده از مواد اولیه با کیفیت، به کارگیری دستگاه پیشرفته و استفاده از نیروی متخصص و بهره گیری از آخرین دستاورد ها در زمینه تولید دیاق، بهترین محصول را تولید به بازار عرضه می کنند و علاوه بر تامین و رفع نیاز بازار داخل این محصولات را به کشور های دیگر نیز صادر کرده و ارز قابل توجهی از محل فروش محصولات وارد کشور شده است.

قیمت روز دیاق با توجه به نوع مواد اولیه به کار رفته در تولید دیاق، شرکت تولید کننده و… متفاوت است و نرخ روز دیاق سپر را شرکت تولیدی تعیین می کند.

مصرف کنندگان و مشتریان برای خرید دیاق ارزان تر نسبت به بازار با مراجعه به سایت ها می تواند محصول مورد نظر خود را تهیه نمایند.

مجتبی عبدالهی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجتبی عبدالهی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09133315479

phone icon شماره ثابت: 03142740649

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Mojtaba_abdelahy @yahoo.com

مجموعه پارسا بدنه شما را به خرید بهترین محصولات دیاق سپر پراید صبا و پراید 131و 132 از نوع فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید