مجموعه پارسا بدنه شما را به خرید بهترین محصولات دیاق سپر پراید صبا و پراید 131و 132 از نوع فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 5 =

مرکز تولید دیاق سپر عقب پراید

آنچه در این مقاله می خوانید...

عملکرد دیاق در پراید چیست؟قیمت روز انواع دیاق خودرو

در حال حاضر، تولید کنندگان زیادی در زمینه ساخت دیاق سپر خودرو فعالیت می کنند. مواد اولیه به کار رفته در ساخت این محصول، از درجه های کیفی گوناگونی بهره می برند و به طور معمول، با استفاده از پلاستیک مرغوب تولید می شوند.

مرکز تولید دیاق سپر عقب پراید، همواره سعی می کند که بهترین محصول را با استاندارد های کیفی و مرغوبیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن، تولید و در بازار عرضه کند.

مرکز تولید دیاق سپر عقب پراید

عملکرد دیاق در پراید چیست؟

عملکرد دیاق در پراید چیست؟ به طور کلی، سپر خودرو از ضربه های ناگهانی که ممکن است به خودرو و سرنشینان وارد شود، جلوگیری می کند.

برای اینکه سپر از استحکام و مقاومت بیشتری برخوردار باشد و سپر خودرو را به شکل مطلوبی نگه دارد، از قطعه ای به نام دیاق استفاده می شود. کارایی و عملکرد دیاق، به این گونه است که کارکرد سپر را تنظیم می کند و به آن دوام بالاتری می بخشد.

طراحی و استفاده از این قطعه، خودرو را از نظر ایمنی در سطح بالاتری می برد و مانع از خوردن ضربات در حین رانندگی می شود. ناگفته نماند، تصادف هایی که در سرعت بسیار بالا رخ می دهد، این قطعه از خسارت های جبران ناپذیر جلوگیری نمی کند، ولی میزان زیان و ضرر ها را به طور قابل توجهی کاهش می دهد. جنس انواع دیاق خودرو، متفاوت است و مواد مختلفی برای ساخت آن استفاده می کنند. از جمله، می توان به آلیاژ های پلی پروپیلن و لاستیک اشاره کرد، که نقش مهمی را در ساخت این قطعه ایفا می کنند.

به کار بردن دیاق، عملکرد سپر را تقویت می بخشد. عملکرد این قطعه در تمامی خودرو ها یکسان است و فقط از نظر مدل و شکل ظاهری تفاوت دارند. از طرفی، کارایی این محصول به عواملی چون، سالم بودن و نداشتن خم و ترک خوردگی آن بستگی دارد. توجه نمایید، که دیاق حتما باید در محل مخصوص به خود نصب شود و این کار، باید توسط افراد ماهر و باتجربه کافی انجام شود. از دیگر فاکتور هایی که بر عملکرد این قطعه یدکی تاثیر فراوانی دارد، سالم بودن پوسته سپر است.

قیمت روز انواع دیاق خودرو

قیمت روز انواع دیاق خودرو استعلام قیمت روز انواع دیاق خودرو، از طرق مختلفی امکان پذیر است. آنچه که اهمیت دارد و باید به آن توجه ویژه شود، کیفیت بالا به همراه قیمت مناسب است. خرید دیاق ارزان و باکیفیت، بر اساس استاندارد های کیفی و مرغوبیت مورد تایید توسط واحد های کنترل کیفی و همچنین، در جنس ها و مدل های متنوع، انجام می پذیرد. در هنگام خرید، حتما مشاوره ها و اطلاعات لازم را از افراد باتجربه و کارشناسان فعال دریافت نمایید.

مجتبی عبدالهی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجتبی عبدالهی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09133315479

phone icon شماره ثابت: 03142740649

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Mojtaba_abdelahy @yahoo.com

مجموعه پارسا بدنه شما را به خرید بهترین محصولات دیاق سپر پراید صبا و پراید 131و 132 از نوع فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 5 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید