مجموعه پارسا بدنه شما را به خرید بهترین محصولات دیاق سپر پراید صبا و پراید 131و 132 از نوع فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 2 =

قیمت دیاق سپر فلزی درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید انواع دیاق فلزیاطلاع از عوامل موثر بر قیمت انواع دیاق

دیاق سپر فلزی یکی از قطعات خودرو می باشد که به صورت عقب و جلو تولید شده و از آن برای جلوگیری از انواع صدمات و آسیب ها به اتومبیل استفاده می شود.

همچنین دیاق می توان زیبایی خاصی را برای خودرو به ارمغان آورده و تناسب را در شکل ظاهری آن به وجود آورد. قیمت این محصول با توجه به شرکت تولید کننده و همچنین مواد اولیه ای که برای تهیه آن به کار رفته تعیین می شود.

قیمت دیاق سپر فلزی درجه یک

مراحل تولید انواع دیاق فلزی

مراحل تولید انواع دیاق فلزی دیاق که برخی آن را به نام ضربه گیر سپر نیز می شناسند، به نوعی استخوان بندی و ستون سپر خودرو می باشد و با توجه به طراحی خاصی که دارد می تواند باعث رفع ضربات مختلف در هنگام تصادف باشد و از انتقال ضربه ها به بدنه اصلی خودرو جلوگیری نماید.

این قطعه نقش بسیار مهمی در امنیت خودرو و سرنشینان آن ایفا می نماید و همین امر موجب شده است که شرکت ها و کارخانجات تولید کننده آن، حساسیت ویژه ای در هنگام ساخت آن به خرج دهند.

یکی از مهمترین مراحل تولید دیاق در کارخانجات مخصوص فراهم نمودن مواد اولیه است که می توان آنها را به سه دسته اصلی تقسیم بندی نمود:

  1. دیاق پلاستیکی
  2. دیاق فایبر گلاس
  3. دیاق فلزی

معمولاً فلزات به سبب دوام و استقامت بالایی که دارند بیشتر برای انجام این کار مورد استفاده قرار می گیرند. البته روی آنها آبکاری شده و این امر مقاومت و دوام آن را در برابر انواع ضربه و فشار افزایش می دهد.

پس از طراحی اولیه، مواد مورد نظر درون قالب مورد نظر ریخته شده و تولید آن آغاز می گردد. شایان ذکر است که هر خودرویی دیاق مخصوص به خود را دارد و همین امر سبب طراحی های متفاوت برای این محصول گردیده است.

اطلاع از عوامل موثر بر قیمت انواع دیاق

اطلاع از عوامل موثر بر قیمت انواع دیاق یکی از مهمترین ویژگی هایی که دیاق فلزی از آن برخوردار می باشد این است که سپر خودرو را در حالت ژئومتریک نگه می دارد و از انتقال ضربه هایی که در اثر تصادف به وجود می آیند به سپر خودرو ممانعت می نمایند. شایان ذکر است که اگر تصادف شدید بوده و این قطعه دچار آسیب شود، قابل تعمیر نیست و باید آن را در اسرع وقت تعویض نمود.

اگر شما نیز قصد خرید دیاق فلزی را دارید، می تواند با ما در این مرکز اینترنتی که یکی از معتبرترین نمایندگی های فروش ویژه دیاق در ایران است تماس حاصل نموده و پس از اینکه از قیمت و عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت این قطعه آگاه شدید، سفارش خود را ثبت نموده و آن را در اسرع وقت دریافت نمایید.

مجتبی عبدالهی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجتبی عبدالهی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09133315479

phone icon شماره ثابت: 03142740649

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Mojtaba_abdelahy @yahoo.com

مجموعه پارسا بدنه شما را به خرید بهترین محصولات دیاق سپر پراید صبا و پراید 131و 132 از نوع فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید