مجموعه پارسا بدنه شما را به خرید بهترین محصولات دیاق سپر پراید صبا و پراید 131و 132 از نوع فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 2 =

قیمت دیاق سپر عقب پراید | سفارش آن به صورت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت دیاق سپر عقب پرایدتهیه دیاق سپر عقب پراید به قیمت تولیدخرید دیاق سپر عقب پراید به قیمت عمدهخرید ارزان عمده دیاق سپر عقب پرایدارائه کننده بهترین برند دیاق سپر عقب پراید در تهرانسفارش عمده دیاق سپر عقب پرایدفروشگاه معتبر دیاق سپر عقب پراید در تهرانفروش دیاق سپر عقب پراید با بهترین قیمتصادرات دیاق سپر عقب پراید به قیمت کارخانهمرکز فروش دیاق سپر عقب پراید در سراسر کشوربهترین برند دیاق سپر عقب پراید در ایرانعرضه دیاق سپر عقب پراید با مناسب ترین کیفیت

قبل از پرداختن به قیمت دیاق سپر عقب پراید ، تعریفی مختصر خواهیم داشت از دیاق سپر.  دیاق سپر، نوعی تنظیم کننده و استحکام دهنده سپر خودرو است. یکی از این قطعات پلاستیکی سپر خودرو است که بیشترین آسیب در هنگام تصادف به آن وارد می‌شود. بنابراین سپر خودرو نقش مهمی در حافظت از خودرو را بر عهده دارد.

و انتخاب و خرید سپر مناسب می‌تواند به میزان قابل توجهی فشار‌های وارد شده در هنگام تصادف را دفع کند و از آسیب‌های احتمالی به بدنه جلوگیری کند. در این مطلب سعی شده است تا با توضیح مختصری درباره دیاق  و اجزای آن با این قطعه مهم در خودرو بیشتر آشنا شویم.  در ادامه مطالب قیمت دیاق سپر عقب پراید۱۳۲ اشاره خواهد  شد.

سپرهای اولیه به صورت فلزی طراحی می‌شدند که این امر باعث افزایش وزن خودرو می‌شد. همچنین پوسیدگی بالا و هزینه‌های تعمیرات آن به مراتب بیشتر از سپرهای پلاستیکی بود. یکی دیگر از مشکلاتی که سپر‌های فلزی داشتند این بود که آن ها قادر نبودند تا نیروی وارده از ضربه را به خوبی جذب کنند و در نتیجه نیرو به بدنه خودرو منتقل می‌شد.

در حال حاضر سپرها تولیدی در بازار ترکیبی از مواد پلاستیکی، فلزی و فیبر کربن مقاوم ساخته می‌شوند که به صورت جدا از بدنه یا متصل به بدنه و یکپارچه طراحی و تولید می شوند می‌شوند.قیمت دیاق خودرو بسته به کیفیت آن متفاوت است و از ۴۰۰۰۰ تومان شروع و تا چند صد تومان هم به فروش می رسد .سفارش این محصول تولیدی معمولا به صورت عمده و یا فروش به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر است.

قیمت دیاق سپر عقب پراید | سفارش آن به صورت عمده

قیمت دیاق سپر عقب پراید

قیمت دیاق سپر عقب پرایدبا توجه به جنس این محصول  در بازار و انواع دیاق قیمت آن نیز متفاوت است . و فروش آن در بازار لوازم یدکی و قطعات خودرو با قیمت های مختلفی به فروش می رسد در ادامه این مطلب قیمت دیاق سپر عقب پراید و انواع مختلف آن عبارت است از:

  1. دیاق جلو پراید ۱۳۲ خاکستری : ۱۳۰۰۰۰  تومان
  2. سپر جلو پراید ۱۳۲ مشکی : ۱۲۰۰۰۰ تومان
  3. سپر جلو پراید ۱۳۲ نقره ای :۱۳۰۰۰۰ تومان
  4. فوم سپر جلو (جديد) : ۲۲,۹۵۵ تومان
  5. سپر عقب‌ صبا (جديد) : ۲۲,۹۵۵ تومان
  6. سپر عقب – سايپا ۱۱۱ قیمت : ۳۱,۸۸۲ تومان
  7. دیاق جلو پراید ۱۳۲ خام : ۸۵۰۰۰ تومان
  8. سپر جلو فول (جديد) : ۳۱,۸۸۲ تومان
  9. سپرجلو كامل با درپوش چراغ مه شكن، ۱۳۲-۱۱۱ (دياق پليمري)  : ۵۷,۳۸۸ تومان
  10. سپر عقب،سايپا۱۳۲، سفيد  : ۷۰,۱۴۱ تومان

تهیه دیاق سپر عقب پراید به قیمت تولید

تهیه دیاق سپر عقب پراید به قیمت تولیدفروشندگان زیادی در بازار لوازم یدکی و قطعات خودرو وجود دارند که برای تهیه دیاق سپر عقب پراید به قیمت تولیدی مناسب می باشند.

برخی از این فروشندگان سال های سال است که در این زمینه فعالیت می‌کنند و دارای تجربه بسیار هستند می‌توان با اطمینان  قطعات مورد نظر خودرو را تهیه کرد. برای تهیه این قطعه همچنین می توانید با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی قطعه مورد نظر را با کیفیت و قیمتی ارزان خریداری کرد و در کمترین زمان آن را تحویل گرفت. به تازگی کارخانجات بزرگ لوازم یدکی و قطعات سازی در سراسر کشور اقدام به فروش عمده چنین قطعاتی کردند تا مشتریان بتوانند در کوتاهترین زمان و با هزینه ای کمتر آن را تهیه نمایند.

خرید دیاق سپر عقب پراید به قیمت عمده

خرید دیاق سپر عقب پراید به قیمت عمده برای اینکه کمترین هزینه را برای خرید دیاق سپر عقب پراید متحمل شوید بهترین روش برای خرید خرید به صورت عمده از نمایندگی ها و یا کارخانجات تولید قطعات خودرو است. خرید عمده دیاق و سپر پراید در ایران می توان به نمایندگی های ایران خودرو و یا سایپا مراجعه ودیاق مورد نیاز خود را به صورت عمده از این نمایندگی خریداری کرد. و حتیاگر امکان خرید به صورت مراجعه حضوری را ندارید.

با مراجعه به فضاهای وب و فروشگاه های اینترنتی این نمایندگی ها می توانید دیاق را به صورت عمده سفارش دهید . در مطالبی که گذشت به نحوه خرید دیاق سپر عقب پراید به قیمت عمده پرداخته شد اما اگر به دنبال این هستید که این قطعه را به صورت ارزان خریداری نمایید می توانید از نوع دست دوم آن نیز استفاده کنید.

خرید ارزان عمده دیاق سپر عقب پراید

خرید ارزان عمده دیاق سپر عقب پرایدیکی از بهترین کاری که یک خریدار می تواند در زمان خرید قطعه خودرو خود انجام دهد خرید ارزان یا به صورت عمده آن است. حتما به تازگی به بازار لوازم یدکی مراجعه و از قیمت های متفاوت یک قطعه در چندین مغازه کنار هم برخورده اید برای اینکه  بتوانید قطعه ای که خریداری میکنید از کیفیت و قیمت خوبی برخوردار باشدد پیشنهاد میکنیم که نمایندگی ها و برند های معتبر خریداری کنید.همانطور که در مطالب بالا نیز اشاره شد فروشگاه های اینترنتی زیادی در فضای وب وجود دارند که اقدام به خرید و فروش دیاق سپر پرایدارزان و عمده همچنین در رنگ های مختلف و همچنین لوازم یدکی می‌کنند.  یکی از این فروشگاه ها ان جی کی ۲۴،  است که  در آستانه چهارمین سال فعالیتی خود توانسته است، تجربه و لذت خریدی آسان و آنلاین  را با تهیه قطعات یدکی خودرو  از جمله دیاق سپر پراید در رنگ های مختلف اصل را تهیه و در کوتاه ترین زمان به سراسر کشور فراهم آورد. این فروشگاه تحت مجوز الکترونیکی از سامانه اصناف و بازرگانان و عضو انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان است.

ارائه کننده بهترین برند دیاق سپر عقب پراید در تهران

ارائه کننده بهترین برند دیاق سپر عقب پراید در تهران برندهای متفاوتی در کشورمان وجود دارند که قطعات خودرو رو تولید می کنند. این برند ها بسته به نوع فروشی که در داخل کشور دارند از محبوبیت و شناخت خوبی برخوردارند. یکی از محبوبترین این برند ها که در تهران مشغول به فعالیت است شرکت فولاد شید است.یکی از کارهای مهم این شرکت ارائه بهترین دیاق سپر پراید در تهران است. این شرکت که جای پای محکمی در ارتباط با خودروسازان دارد، در ادامه گسترش حضور خود در صنعت و بازار قطعات یدکی در ایران قصد دارد در همکاری با برترین برندهای جهان حضور خود را در بازار قطعات یدکی کشور پررنگ‌تر کند؛ حضوری که قطعا درنهایت به سود خریداران قطعات یدکی خواهد بود چراکه از یک‌سو برترین برندهای جهان وارد بازار ایران خواهند شد و از سوی دیگر به دلیل پشتیبانی عظام از این برندها به‌عنوان نماینده انحصاری، می‌توان به اصالت این قطعات نیز اطمینان داشت.

سفارش عمده دیاق سپر عقب پراید

سفارش عمده دیاق سپر عقب پرایدسفارش عمده دیاق سپر عقب پراید یا قظعات دیگر خودرو ،این روزها بازار قطعات یدکی خودرو آنقدر بی سر و سامان است که اگر کسی نیازمند خرید قطعه‌ای برای خودرو خود باشد با انواع قطعات اصلی، تقلبی، استوک و دست دوم در این بازار روبرو می‌شود.
در تهران دو مرکز عمده برای سفارش عمده لوازم یدکی خودرو وجود دارد که یکی از آنها در خیابان ملت واقع شده و بیشتر قطعات یدکی خودروهایی مانند دیاق سپر عقب پراید، مزدا و نیسان در آنجا عرضه می‌شود.آشفتگی این بازارها و سردرگمی مردم برای خرید قطعات یدکی باکیفیت باعث شد تا برای تهیه یک گزارش میدانی سری به مراکز فروشی قطعات یدکی در خیابان اکباتان و ملت تهران بزنیم.

فروشگاه معتبر دیاق سپر عقب پراید در تهران

فروشگاه معتبر دیاق سپر عقب پراید در تهرانهمانطور که در مطالب بالا نیز اشاره شد فروشگاهای زیادی در سطح شهر وجود دارد که با تجربه چندین سال کار در این زمینه از فروشگاه های معتبر خرید دیاق سپر شناخته می شود همچنین فروشگاه های اینترنتی زیادی در فضایی به وجود دارند که اقدام به خرید و فروش دیاق سپر پراید در رنگ های مختلف و همچنین لوازم یدکی می‌کنند.  یکی از این فروشگاه ها ان جی کی ۲۴،  است که  در آستانه چهارمین سال فعالیتی خود توانسته است، تجربه و لذت خریدی آسان و آنلاین  را با تهیه قطعات یدکی خودرو  از جمله دیاق سپر پراید در رنگ های مختلف اصل را تهیه و در کوتاه ترین زمان به سراسر کشور فراهم آورد. این فروشگاه تحت مجوز الکترونیکی از سامانه اصناف و بازرگانان و عضو انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان است.

فروش دیاق سپر عقب پراید با بهترین قیمت

فروش دیاق سپر عقب پراید با بهترین قیمت با گشت و گذار در فضای وب می توان سایت خرید لوازم پراید به قیمت عمده و همچنین ارزان قیمت را به راحتی پیدا کرد در فضای وب شرکت ها و تولیدی های زیادی وجود دارند که اقدام به چنین کاری می‌کنند . یکی از این سایت ها ، فروشگاه اینترنتی توربویدک است. با افزایش قیمت بهای لوازم یدکی، فروشگاه اینترنتی ” توربویدک ” به عنوان جامع ترین مرجع خرید و مقایسه قطعات خودرو،اقدام به فروش محصولات وازم یدکی کرده است.
این فروشگاه اینترنتی که در حال حاضر بیش از چهار هزار قلم کالا در انبارهای خود دارد، به صورت شبانه روزی سفارش مشتریان را به صورت اینترنتی دریافت می کند و قطعه های خودروی مورد نظر را به هر نقطه از کشور ارسال می نماید. با توجه به نوع ارتباط ” توربویدک ” با تولیدکنندگان و تأمین کنندگان « لوازم یدکی خودرو »، این فروشگاه اینترنتی توانسته بخش عمده ای از نیاز بازار را در کم ترین مدت به دست مشتریان برساند و از سویی حجم قابل توجه ای از سفارش های این فروشگاه مجازی به تعمیرگاه های سراسر کشور اختصاص دارد. با توجه به قابلیت های این فروشگاه اینترنتی، اکنون ” توربویدک ” تصمیم گرفته است در گام نخست برای تعادل بخشیدن به قیمت قطعات خودرو، فروش لوازم یدکی پراید را با شرایط ویژه ای آغاز کند. در این طرح فروش ویژه، مالکان انواع نسخه های پراید می توانند بیش تر لوازم یدکی و قطعه های مورد نیاز خودروی خود را با برندهای مختلف در این وب سایت سفارش گذاری کنند. همچنین امکان مقایسه قطعه های مشابه به هم در توربویدک وجود دارد و سامانه مشاوره آن توانسته وجه تمایز این فروشگاه اینترنتی باشد.

صادرات دیاق سپر عقب پراید به قیمت کارخانه

صادرات دیاق سپر عقب پراید به قیمت کارخانهصادرات خودرو و لوازم یدکی مخصوصا دیاق سپر پراید از کشورمان به کشورهای همسایه همواره با افت و خیز های فراوانی همراه بوده است و حالا با وضع تحریم های صنعت خودروسازی، به نظر می رسد که بار دیگر این مسیر با چالش های جدید روبرو شده است. صادرات دیاق سپر پراید از ایران به کشورهای  همسایه مانند عراق، سوریه، آذربایجان، صورت می گیرد.

مرکز فروش دیاق سپر عقب پراید در سراسر کشور

مرکز فروش دیاق سپر عقب پراید در سراسر کشور فروشگاه های بزرگ لوازم یدکی ایران خودرو و سایپا در تهران از بزرگترین بازار دیاق سپر پراید در کشور شناخته می‌شوند و خریداران این محصول می توانید با مراجعه به این نمایندگی ها و مغازه ها لوازم مورد نظر خود را خریداری نمایند.ملت يا همان چراغ برق، نامي آشنا براي كساني است ‌كه ماشين دارند. خيابان اكباتان و ملت دو خيابان معروف و اصطلاحا بورس لوازم يدكي خودروهاي داخلي و وارداتي است. در اين دو خيابان، مي‌توانيد همه قطعات خودرو را با انواع قيمت‌ها تهيه كنيد. اين دو خيابان حتي در روزهاي تعطيل هم شلوغ است. شايد در ابتدا بيشترين فروشگاه‌هايي كه به چشمتان بيايد فروشگاه‌هاي لوازم تزييني انواع خودروها باشد. فروشگاه‌هايي كه دو سوي خيابان ملت را اشغال كرده‌اند. شايد به نظر ما و شما، كسي به تزيينات خودرو اهميت ندهد اما ظاهر امر بيانگر چيز ديگري است. اگر چند دقيقه‌يي در يكي از فروشگاه‌ها بايستيد، متوجه مي‌شويد كه اتفاقا قشر جوان بسيار مشتاقانه براي خريد اين لوازم به اين فروشگاه‌ها مي‌آيند.

بيشتر لوازم اين فروشگاه‌ها چيني هستند. اين در حالي است كه مي‌توان در بين آنها قطعات تايواني هم پيدا كرد، البته قيمتي بالاتر از چيني‌ها دارند. اما از برند‌هاي ايراني در اين فروشگاه‌ها خبري نيست. اگر هم قطعه‌يي ايراني يافتيد، از لحاظ ظاهر مي‌توانيد تفاوتشان را با ساير قطعات وارداتي ببينيد. هر چند به گفته فروشندگان فروشگاه‌هاي تزيينات خودرو، قطعات ايراني تزييني همگي خريد قبل هستند چراكه اكثر توليد‌كنندگان اين صنف در ايران به‌دليل كيفيت پايين ورشكست شده‌اند و ديگر توليد ندارند. بيشترين قطعه‌يي كه در اين فروشگاه‌ها با برند‌هاي ايراني يافت مي‌شود، جلو پنجره خودرو است كه آن هم ظاهر زيبايي ندارد.

بهترین برند دیاق سپر عقب پراید در ایران

بهترین برند دیاق سپر عقب پراید در ایران برند های متفاوتی از سراسر دنیا در داخل کشور مشغول به فعالیت هستند اما کمتر از برندهای داخل این نام برده شده است و شاید هم از پیشرفته چشمگیری برخوردار نبودند. یکی از برندهای معروف در زمینه ساخت قطعات خودرو از جمله دیاق  شرکت ویستا قطعه ایرانیان از که ازسال ۱۳۹۵ بااخذ تائییدیه از وزارت صنعت ،معدن وتجارت شروع به فعالیت نموده است مجهز به پیشرفته ترین دستگاهای روز دنیا بوده واز لحاظ کیفی بارعایت تمامی استانداردها مشغول تولید انواع دیسک ترمز میباشد. در مطالبی که گذشت عناوین زیر اشاره شد:

  • قیمت عمده دیاق سپر عقب پراید
  • قیمت روز دیاق سپر عقب پراید
  • دیاق سپر عقب پراید ارزان
  • بازار دیاق سپر عقب پراید
  • خرید و فروش دیاق سپر عقب پراید
  • کارخانه تولیدی دیاق سپر عقب پراید
  • مشخصات دیاق سپر عقب پراید خوب
  • دیاق سپر عقب پراید صادراتی
  • دیاق سپر عقب پراید دست دوم
  • مزایا دیاق سپر عقب پراید
  • موارد استفاده دیاق سپر عقب پراید
  • مرکز خرید دیاق سپر عقب پراید
  • مرکز فروش دیاق سپر عقب پراید
  • فروشنده دیاق سپر عقب پراید
  • خریدار دیاق سپر عقب پراید
  • فروشگاه دیاق سپر عقب پراید
  • سفارش دیاق سپر عقب پراید

عرضه دیاق سپر عقب پراید با مناسب ترین کیفیت

عرضه دیاق سپر عقب پراید با مناسب ترین کیفیتاین محصول به قسمت جلو و عقب بدنه خودرو نصب می شود و برای جلوگیری از وارد آمدن صدمه و آسیب به خودرو در اثر ضربه به کار می رود علاوه بر این دو مقولۀ زیبایی و تناسب در طراحی آیرو دینامیک آن با توجه به شکل بدنه باید در طراحی مد نظر قرار گیرند. شرکت سایپا  در سال های اخیر با عرضه دیاق سپر پراید در طرح های گوناگون نیاز کشور و همچنین این شرکت را به انواع دیاق ها  مهیا ساخته است. جدیدترین لیست عرضه دیاق سپر پراید در طرح های گوناگون برای سپر جلو و عقب انواع مختلف پراید (۱۳۱، ۱۳۲، ۱۴۱، ۱۵۱، صبا، نسیم و …)عبارت است از:

دياق كنار‌ سپر عقب‌

سپر جلو،سایپا۱۳۲

سپر جلو،سایپا۱۳۲ ،سفید

سپر عقب کامل،سایپا۱۳۲

سپرجلو کامل با درپوش چراغ مه شکن، ۱۳۲-۱۱۱ (دیاق پلیمری)

مجتبی عبدالهی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجتبی عبدالهی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09133315479

phone icon شماره ثابت: 03142740649

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Mojtaba_abdelahy @yahoo.com

مجموعه پارسا بدنه شما را به خرید بهترین محصولات دیاق سپر پراید صبا و پراید 131و 132 از نوع فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید