مجموعه پارسا بدنه شما را به خرید بهترین محصولات دیاق سپر پراید صبا و پراید 131و 132 از نوع فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 1 =

بازار فروش دیاق سپر پراید صبا باکیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی مشخصات فنی دیاق سپر پراید صبانکاتی مهم برای خرید دیاق سپر پراید صباراهنمای نصب دیاق سپر پراید صبااطلاعاتی مفید درباره دیاق سپر پراید صباقیمت عرضه دیاق سپر پراید صبا باکیفیتفروشنده بهترین دیاق سپر پراید صبا باکیفیتصادر کننده انواع دیاق سپر پراید صبا باکیفیت

در صنعت خودروسازی قطعات مختلفی به کار می رود که هر قطعه کارایی خاص خود را دارد.سپر یکی از مهم ترین آن می باشد که دارای اجزایی است و این اجزا دیاق نام دارد.خودرو پراید به دلیل فراوان بودن در کشور ما از جمله یکی از خودرو هایی است که لوازم یدکی مانند دیاق و … آن در سراسر کشور به آسانی یافت می شود .

یکی از بهترین این لوازم دیاق سپر پراید ۱۳۲ است که برای نگهداری سپر اتومبیل مورد استفاده قرار می گیرد. دیاق سپر پراید صبابه جلو و عقب خودرو نصب و باعث ایجاد محافظ مناسبی برای خودرو می شود و برای جلوگیری از وارد آمدن صدمه و آسیب در برخورد خودرو در اثر ضربه به کار می رود.

بازار فروش دیاق سپر پراید صبا باکیفیت

بررسی مشخصات فنی دیاق سپر پراید صبا

بررسی مشخصات فنی دیاق سپر پراید صبا دیاق سپر باکیفیت چیست و چه کاربردی دارد یا وسیله ای برای ثابت نگه داشتن سپر پراید می باشد و سایر ماشین ها هم همین نوع را دارند اما آن چیزی که مورد بحث ما است . دیاق سپر عقب پراید استدیو ها معمولاً در دو نوع آهنی و پلاستیکی ساخته می شوند که نوع آهنی برای ماشینهای جاده های بزرگ و بعضی از آفرود ها کاربرد دارد. دیاق سپر برای مقاومت بسیار بالایی در تصادفات است و کاملاً مطابق با جزئیات و ابعاد و قطعه بندی های سایپا می باشد.

که حتی می‌توان آن را به راحت ترین شکل ممکن بر روی ماشین سوار کرد به گونه ای که هیچ نیاز به مکانیک که مهم نیست. اما ویژگی‌هایی که دیاق سپر عقب پراید دارد دارای مقاومت بسیار بالا در تصادفات که در برخورد با آن فوران شکسته و ازبین می‌رود .

نیرو و مستقیماً به ماشین انتقال نمیده نمیدهد همچنین از موادی با درجه استاندارد بسیار بالا تولید شده که به راحتی شکسته نمی شود . و همچنین مطابق با نوع تولیدی سایپا که در جایگاه تولید کننده انبوه است و طبق معیارهای آنها ساخته شده است و نصب بسیار آسان دارد که همین امر باعث شده است که نیاز به مکانی کم نداشته باشد . اما بهترین چیزی که برای مشتریان مورد پسند می باشد علاوه بر کیفیت و کارایی و راحتی نصب بهترین چیز آنها قیمت مناسب این محصول می باشد.

به گونه ای که با در نظر گرفتن سایر انواع در این نوع تولیدی بسیار کم و مقرون به صرفه است و همین امر باعث برتری نسبت به سایر موارد دیگر می باشد. سوال وظیفه دیاق خودرو اصل چیست چرا برای جلوگیری از آسیب رسیدن شدید به اتاق خودرو و سرنشینان آنها تعبیه کرده اند . به گونه ای که در تصادفات نقش بسزایی در ضربه گیری دارد تا اوایل دهه ۱۹۷۰ میلادی سپرهای آهنی از سفر پشتیبانی می‌کردم ماه از بدنه هیچگونه محافظتی نداشت. دیاق ها اوایلی که ساخته شدن در معرض دید بود ولی رفته رفته پنهان شدند

نکاتی مهم برای خرید دیاق سپر پراید صبا

همانطور که قبلاً هم ذکر شد لازم است بدانید دیاق خودرو باکیفیت یکی از لوازم جانبی بسیار مهم در خودرو ها می باشد. این قطعه در پراید و در دیگر خودرو ها به گونه ای است که برای حفاظت از قسمت جلو و عقب بدنه ماشین استفاده می شود.

حال اگر از تولیدی دیاق سپر پراید نوع با کیفیت و درجه یک آن خریداری شود به طور حتم با وجود داشتن سرعتی معین در هنگام تصادف، خسارتی به ماشین شما وارد نخواهد شد. البته دقت داشته باشید با این وجود بهتر است به راهنمایی افراد متخصص در این زمینه جهت خرید این قطعه دقت کنید تا بتوانید این محصول اصلی را خریداری نمایید. با وجود این که در نمایندگی های فروش آن، بهترین برند ها و بهترین دیاق سپر و لوازم یدکی با کیفیتی ارائه می‌ شود مشاهده شده روز به روز خرید و فروش از این طریق رونق پیدا می کند.

ولی تولید کنندگان داخلی در داخل کشور محصولاتی با برند عالی و ایرانی تولید می کنند. لوازم یدکی‌های تقلبی معمولا از لوازم یدکی اصول و اورجینال ارزان‌تر هستند اما کیفیت و کارایی بالایی ندارند و می‌توانند به خودرو آسیب بزنند.

لوازم یدکی هر خودرو در فروشگاه‌های مخصوصی عرضه می‌شود و همین‌طور باید توسط تعمیرکاری که به اجزا و قطعات موتوری، بدنه، جلوبندی و گیربکس هر مدل از خودرو تسلط دارد تعویض و یا تعمیر شود. چون بسیاری از لوازم یدکی هر چند اصل هستند اما در صورت نصب نامناسب دوباره آسیب می‌بینند. لوازم یدکی خودرو باید دارای مارک شرکت تولید کننده باشد تا از فابریک بودن ان اطمینان خاطر داشته باشیم بعضی از لوازم یدکی دارای وگارانتی هستند.

راهنمای نصب دیاق سپر پراید صبا

راهنمای نصب دیاق سپر پراید صبا کاربرد دیاق سپر عمده در خودرو محافظ مناسبی در برخورد خودرو ها و وارد شدن ضربات حاصل از تصادفات است. نصب دیاق سپر به منظور حفاظت از بدنه جلو و عقب خودرو است و برای ثابت نگه داشتن سپر برروی خودرو نصب می گردد. نخستین سپر ها از جنس فلزی بودند و استحکام بسیاری داشتند. ولی به همراه این ویژگی نکته ی منفی نیز داشتند این نکته وزن زیاد این محصول بود و نکته ی دیگر اینکه ضربه را به خوبی مهار نمی کردند ولی دیاق سپر های امروزی سبک وزن و از مواد پلاستیکی و فلزی و فیبر کربن هستند و مقاوم ساخته می شوند و به صورت جدا یا متصل به بدنه ی خودرو هستند و یکپارچه طراحی می شوند. سپر ها علاوه بر استحکام باید دارای ویژگی آیرودینامیکی باشند.

فروشندگان دیاق سپر این محصول را با کیفیت ها و قیمت های مختلفی عرضه دیاق پراید می کنند. دیاق سپر جنس های مختلفی دارد که با توجه به عملکرد سپر جلو و عقب برای هر خودرو از یک الگوی خاص در طراحی سپر استفاده می شود.

سپر های پلاستیکی بیشترین استفاده را در بین انواع سپر های تولید شده دارند زیرا هم مواد اولیه آن ها ارزان قیمت است و هم فرایند ساخت و تولید دیاق بسیار ساده تر از انواع دیگر سپر ها است. برای ساخت سپر های پلاستیکی از تزریق پلاستیک در قالب های مخصوص استفاده می کنند سپر جلو و سپر عقب خودرو های مدرن از سه قسمت اصلی تشکیل شده اند: پیشانی جاذب تیر سپر به دلیل شرایط اقتصادی این روز ها رانندگان به دنبال جنس ویژه دیاق سپر با قیمت پایین هستند که هم کیفیت بالایی داشته باشد و هم قیمت مناسب داشته باشد.

اطلاعاتی مفید درباره دیاق سپر پراید صبا

از مهم ترین مسائلی که هنگام خرید دیاق سپر عقب پراید می توان به موارد زیر اشاره کرد این مورد که نقش به سزایی دارد قیمت دیاق سپر قیمت برای مشتری بسیار جایگاه بالایی دارد بعضی مواقع کیفیت را رها می‌کند و به دنبال قیمت ارزانتر میگردد

پس قیمت می تواند به عنوان بهترین دیاق پراید در هنگام خرید دیاق اعلا باشد اما قبل از هر کاری باید میزان بودجه ای که برای خرید این نوع محصول در نظر دارید را مشخص کنید با این هدف بسیاری از مدل ها که در چارچوب قیمت شما است خود به خود از میدان حذف می‌شوند مورد بعدی که مورد نظر است جنس دیاق سپر می باشد که معمولاً از جنس های مختلف و متفاوتی ساخته می شود که با توجه به میزان نرخ و قیمت محصول جابجا میشود بعضی جنس تشکیل دهنده آنها پلاستیک خشک و شکستنی است پیشنهاد ما به شما این است که دور این نوع دیاق سپر ها را خط بکشید چون در اولین تصادف با کوچکترین ضربه‌ای که به آن وارد می‌شود

دچار شکستگی می‌شود و شکستگی آن همواره سبب می‌شود که آن را عوض کنید پس استفاده از دیاق هایی که دارای جنس منعطف تر و نرم تری هستند بعدا قابل ترمیم و نیازی به تعویض نیست . مورد بعدی در مورد دیاق باکیفیت است کیفیت‌های دیاق است بهتر است که هنگام خرید توجه به فابریک بودن آن داشته باشید زیرا واقعیت در این است که دیاق های موجود در سطح شهر دارای کیفیت مناسبی نیست و همواره با کوچکترین ضربه جابجا شده و باعث شکستگی و هزینه‌هایی که بسیار زیاد است شود پس همواره توجه به این موارد باعث می‌شود که در انتخابی بسیار خوب به شما کمک کند تا از هدر رفت انرژی و وقت و سرمایه شما جلوگیری می کند.

قیمت عرضه دیاق سپر پراید صبا باکیفیت

قیمت عرضه دیاق سپر پراید صبا باکیفیت در ایران تولید کننده دیاق سپر زیاد است. دیاق سپر از مهمترین بخشهای ایمنی فعال خودرو محسوب می شود. این قسمت از خودرو شرکتی از یک یا چند قطعه ساز ایجاد می شود که باید مطابق دستورات آن شرکت استاندارد مورد نظر شرکت خودرو سازی سایپا را دارا باشند.

یکی از مهم ترین دغدغه های خریداران و فروشندگان لوازم خودرو انتخاب دیاق سپر پراید ۱۳۲ با کیفیت و دیگر انواع دیاق سپر پراید ۱۳۲ می باشد. از آنجا که از مهمترین بخشهای حفاظتی در جلو و عقب پراید دیاق سپر محسوب می شود و در حوادث اولین خط حفاظتی خودرو محسوب می شود بنابراین فروشندگان همیشه به دنبال دیاق سپر با کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب هستند و در برخی فروشگاه های عرضه کننده دیاق بر اساس ورق فولادی استفاده شده در سه وزن مختلف بنا به درخواست خریدار عرضه می شود عبارت اند از :

• ورق فولادی با ضخامت ۰/۷ میلیمتر • ورق فولادی با ضخامت ۱ میلیمتر • ورق فولادی با ضخامت ۱/۲۵ میلیمتر دیاق سپر پراید ۱۳۲ که در فرآیند تولید با کیفیت تولید شود در برابر ضربات شدید بسیار مقاوم است.در ساخت این کالا آلیاژی به کار رفته که از نوع مرغوب و اصل می باشد. و حجم بالاتری نمونه های اصل آن دارند و از رنگ تیره تری برخوردار هستند . دوام و ماندگاری بیشتری نمونه های با کیفیت دارند و به مرور زمان کارائی خود را از دست نمی دهند.

فروشنده بهترین دیاق سپر پراید صبا باکیفیت

از عوامل موثر که در کیفیت دیاق تاثیر دارند می ‌توان عوامل بسیاری را نام برد از جمله مواد سازنده در آن است به صورتی که اگر از مواد سطح پایین و شکننده پلاستیکی استفاده شود مسلماً دارای ضعف بسیار زیادی هست که با کوچکترین فشار شکسته و از بین می رود مورد بعدی آن زمان تولید است پس اگر از زمان تولید دیاق سپر خیلی وقت باشد که گذشته باشد مسلماً مواد با فساد روبرو می شود و بعد از گذشت چند وقت ترک و دارای خاصیتی شکننده می شود که باعث می شود که سپر دارای فایده ای که باید باشد نباشد و از جمله و شاید بگویم که مهمترین بحث در مورد قیمت خرید عزیزی را قیمت در سایر تاثیر بسزایی دارد

مثال قدیمی که هر چقدر پول دهی آش میخوری میباشد چون که زمانی قیمت یک دیاق به حداقل خود می رسد که یا مواد بسیار ناکارآمد و سطح پایینی در آن استفاده شده باشد یا اینکه شرکت تولید کننده آن دارای درجه بالایی از شهرت و قدرت باشد که با کمترین سود محصول را روانه بازار کند و این امر در مورد شرکت های تولید کننده و عرضه کننده دیاق درفروش دیاق سپر آنرا مورد توجه قرار نمی دهند

البته باید به این مسئله نیز بسیار توجه کرد که هر ماشینی از یک سری الگوهای خواص پیروی می کند که بر اساس عوامل مختلفی است و اینکه با کیفیت ترین آنها از لحاظ جنس و برتر به اجناس دیگر را صادر می‌کنند و باید صادق باشیم که در مورد دیابت نیز همین طور است.

این برندها متفاوت با نوع فروش در داخل کشور هستند و از جایگاه و شناخت خوبی برخوردار هستند مهم‌ترین کارهای مهم شرکت‌های ارائه دهنده بهترین دیاق سپر پراید در تهران می باشد که دارای جای محکمی در ارتباط با خودروسازان است در مواردی هم می‌توان به دیاق پراید صادراتی اشاره کرد که این مورد به کشورهای مختلف از جمله کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهایی که نیازمند این قطع هستند ارسال میشود

صادر کننده انواع دیاق سپر پراید صبا باکیفیت

صادر کننده انواع دیاق سپر پراید صبا باکیفیت از جمله قطعاتی که در خودرو سواری بسیار آسیب میبیند و نیاز به تعمیر و بازسازی زیادی دارد و دارای جایگاه مهمی است می توان به سپر عقب و دیاق اشاره کرد همچنین خودروهای داخلی دارای استانداردهای لازم هستند همانطور که میدانید خودروهای پراید و سایپا به برخی از کشورها صادر کننده دیاق می شوند مثل عراق و سوریه جزو این کشورها هستند این محصولات در بازار دارای فروش خیلی خوبی هستند اما مسئله ای که هست

این است که چگونه توزیع بدون واسطه دیاق سپر عقب پراید با کیفیت به دست بیاوریم فروشنده عمده سپر با دقت بر اینکه نمونه های خام و متفاوتی را به فروش می رساند از تولیدی های معتبر و مهم این محصولات درخواست می کنند همانطور که می دانید قطعه هایی که یاد کی هستند دارای اقسام متفاوتی می باشند و در مراکز فروش بسیاری هستند ولی این مراکز به علت اینکه در دست بعضی از دل آنها قرار می گیرد بالای قیمت بسیار زیادی هستند. صادرات دیاق سپر از طریق این مجموعه امکان پذیر است.

شرکت اینترنتی ما در صدد این بر آمده است تا با ارائه بدون واسطه دیاق سپر عقب پراید با کیفیت با حذف این دلالها کار را راحت کرده و با کمترین هزینه به بهترین محصول دست بیابیم و همچنین دیگر نگرانی نسبت به قطعه یدکی از جمله دیاق سپر عقب پراید نداشته باشیم و همین مسئله باعث خوشحالی و خرسندی مردم نیز می شوند و همواره این شعار ما بوده است خوشحالی مردم راهی برای رسیدن به اهداف ما را بوده است

مجتبی عبدالهی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجتبی عبدالهی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09133315479

phone icon شماره ثابت: 03142740649

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Mojtaba_abdelahy @yahoo.com

مجموعه پارسا بدنه شما را به خرید بهترین محصولات دیاق سپر پراید صبا و پراید 131و 132 از نوع فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید