مجموعه پارسا بدنه شما را به خرید بهترین محصولات دیاق سپر پراید صبا و پراید 131و 132 از نوع فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 7 =

مرکز فروش دیاق سپر صادراتی باکیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات دیاق سپر صادراتی چيست؟قیمت روز انواع دیاق مناسب پراید

مرکز فروش دیاق سپر صادراتی باکیفیت، نمونه های مختلفی از این سازه را با توجه به سفارشات و درخواستهای مشتریان به آنان عرضه می دارد.

محصولاتی که در این مرکز به خرید و فروش می رسد، از جمله اقلام بسیار باکیفیت و درجه یک بوده که به بهترین شکل ممکن می تواند نیاز بازار داخلی به آن را تامین نماید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره هم اکنون با ما تماس بگیرید.

مرکز فروش دیاق سپر صادراتی باکیفیت

مشخصات دیاق سپر صادراتی چيست؟

مشخصات دیاق سپر صادراتی چيست؟ سپر از مهمترین بخشهای حفاظتی خودرو به شمار می رود. بدون آن ایمنی خودروها قابل تصور نمی باشد و خطرات زیادی در تصادف اتومبیل و سرنشینان را تهدید خواهد کرد. سپرها همانطور که از نام آنها هم می توان حدس زد، موظف هستند تا آسیب به بدنه خودرو و موتور آن را تا حد زیادی کاهش دهند. وجود آن در زمان تصادف از ایجاد ضربه در کابین جلوگیری کرده و بدین ترتیب در دسته بندی محصولات ایمنی ست.

سپرها از سه قسمت اصلی تشکیل شده اند که اولین آنها پیشانی ست که از آن تحت عنوان پوسته هم یاد می شود. دومی، ضربه گیر بوده و سومی دیاق یا تیر عرضی می باشد. دیاق ها در واقع سپر را تقویت کرده و به خوبی از عهده حفاظتی خود بر می آیند.
بعلاوه می توانند سپر خودرو را به بهترین شکل ممکن تنظیم نمایند. همچنین تثبیت جایگاه سپر و اقدام جهت ثابت باقی ماندن سپر در جای خود از دیگر وظایف دیاقها می باشد.


با توجه به نقش مهمی که دیاق در سیستم خودرو دارد، تقاضا برای خرید و فروش آن در بازارهای داخلی و خارجی به وفور دیده می شود. بنابراین دیاق می تواند کالایی صادراتی به شمار برود.


سازندگان این محصولات برای آنکه بتوانند رضایت و حمایت بازارهای جهانی را جذب کرده و به قول معروف از آن خود نمایند، از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه در تولید دیاقها استفاده کرده اند. بعلاوه که طراحی این سازه ها، مطابق با استانداردهای ملی و جهانی صورت می پذیرد. در تمامی مراحل ساخت دیاقها کارشناسان و متخصصان به بهترین شکل ممکن بر این فرایند نظارت خواهند کرد.

قیمت روز انواع دیاق مناسب پراید

قیمت روز انواع دیاق مناسب پراید با توجه به آنچه در خصوص دیاق گفته و شنیده شده است، اهمیت استفاده از آن بر کسی پوشیده نیست. خرید دیاق باکیفیت به بهترین شکل ممکن می تواند آسیبهای احتمالی تصادفات را کاهش داده و بروز هزینه های بیشتر ممانعت نماید
فروش دیاق پراید به عنوان یکی از رایجترین خودروهای استفاده در ایران، سهم بیشتری را در مقایسه با دیگران به خود اختصاصا داده است. قیمت روز انواع دیاق مناسب پراید، تا حد زیادی از نوساناتی که در بازار خرید و فروش لوازم جانبی پراید به وجود می آید، تاثیر می پذیرد.

مجتبی عبدالهی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجتبی عبدالهی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09133315479

phone icon شماره ثابت: 03142740649

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Mojtaba_abdelahy @yahoo.com

مجموعه پارسا بدنه شما را به خرید بهترین محصولات دیاق سپر پراید صبا و پراید 131و 132 از نوع فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید