مجموعه پارسا بدنه شما را به خرید بهترین محصولات دیاق سپر پراید صبا و پراید 131و 132 از نوع فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 5 =

قیمت سپر پراید | فروش رنگ های مختلف سپر پراید در کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست قیمت سپر پرایدفروش رنگ های مختلف سپر پرایدراهنمای خرید و نصب سپر پرایدفروشندگان انواع مدل سپر پرایدکارخانجات معتبر تولید سپر پرایدصادرات سپر پراید به عراقتولید کننده سپر پراید در جنس های مختلففروش اینترنتی سپر پرایدخرید ارزان ترین سپر های پرایدبرند های معروف تولید کننده سپر پرایدبازرگانی فروش سپر پرایدعرضه مستقیم سپر پراید به بازار

سپرها از جمله اجزای مهم و کاربردی در ساختار خودروها می باشند چرا که نبود آنها می تواند آسیب های ناشی از ضربه های سبک را مستقیما به خودروها وارد کند از این افراد باید دقت داشته باشند که در صورت بروز مشکل برای سپرهای اصلی باید در هنگام انتخاب به کیفیت آنها دقت فراوانی داشت.

وجود برندهای مختلف در بازار موجب شده افراد توانایی لازم جهت تشخیص انواع با کیفیت را نداشته باشند و گاها هزینه های گزافی را پرداخت می نمایند اما در ازای آن محصولتت بی کیفیت را دریافت می نمایند.

امروزه افراد می توانند با بررسی های فراوان به برندهای معتبر سپرهای خودروی خود بپردازند و از آنجا که پراید از جمله خودروهایی است که متقاضیان زیادی را دارا می باشد برندهای متعددی را می توان در حوزه تولید انواع سپرهای آن‌ مشاهده نمود.

افراد می توانند در صورت نیاز قیمت سپر پراید و رنگ های مختلف آن را از طریق مراکز فروش موجود در سراسر کشور تهیه نمایند که در این بین نمایندگی ها بهترین گزینه جهت انتخاب هستند چرا که قیمت های ارائه شده از سمت این نمایندگی ها برابر با کیفیت محصولات بوده و به صورت واقعی تعیین می شود.

 

قیمت سپر پراید | فروش رنگ های مختلف سپر پراید در کشور

لیست قیمت سپر پراید

لیست قیمت سپر پرایدبه طور کلی  قیمت سپر پراید را می توان با استفاده از پارامترهای مختلفی تعیین کرد که معمولا موارد زیر در این تعیین قیمت دخیل می باشند:

  •  کیفیت
  • برند
  • کارخانه سازنده
  • جنس

لازمه اطلاع از قیمت دقیق سپر پراید مراجعه به نمایندگی هایی است که در ارتباط مستقیم‌ با تولیدکنندگان قرار دارند از این رو می توان این محصولات را نیز با قیمت تمام شده کارخانه تهیه نمود.

البته امروزه بسیاری از نمایندگی ها در فضای مجازی فعال می باشند و افرادی که زمان و فرصت کافی دارا نمی باشند می توانند با مراجعه به سایت های اینترنتی لیست قیمت این محصولات را مورد بررسی قرار دهند و در صورت تمایل به خرید غیر حضوری از این طریق بپردازند.

آنچه موجب ایجاد تفاوت در سپرهای پراید می شود را می توان در سایت ها مورد بررسی قرار داد چرا که معمولا جداول مشخصات مربوط به محصولات را درون سایت قرار می دهند و در واقع این موضوع می تواند تفاوت قیمت برندهای مختلف را نیز مشخص نماید.

در این سایت ها افراد می توانند به راحتی لیست قیمت لوازم مختلف از جمله موارد زیر را مورد بررسی قرار دهند:

  1. قیمت سپر پراید هاچ بک
  2. قیمت سپر جلو پراید هاچ بک
  3. قیمت سپر اسپرت پراید هاچ بک
  4. قیمت سپر پراید ۱۳۱

فروش رنگ های مختلف سپر پراید

فروش رنگ های مختلف سپر پراید

معمولا افرادی که در حوزه صافکاری و رنگ آمیزی خودرو فعالیت دارند جهت ارائه ی خدمات به مشتریان خود باید ابزارها و تجهیزاتی را در دست داشته باشند که در حوزه ی رنگ آمیزی رنگ های بدنه کاربرد بسیاری خواهد داشت.

می توان گفت بازار هدف تولیدکنندگان رنگ های مختلف سپر پراید این مراکز می باشند و در واقع بیشترین حجم فروش  رنگ ها مختص به  این مراکز می باشد.

مراکز فروش رنگ های مختلف سپر پراید توانسته اند تامین بازارهای داخلی را موجب شوند چرا که در واقع با هدف توزیع و پخش محصولات تولیدکنندگان دایر شده اند.

در مرحله ی ترمیم رنگ های سپر پراید نیاز است ابزارها و تجهیزات مختلفی در دست باشد چرا که بدون آنها انجام این امر میسر نخواهد بود از این رو لازم است ابزارهای مورد نیاز را مورد بررسی قرار دهید:

  • مواد شوینده جهت برطرف نمودن لکه و آلودگی ها
  • سپری مطابق با رنگ اصلی خودرو
  • سمباده با درجه های مختلف
  • پاک کننده مناسب برای روغن و گریس
  • بتونه جهت پر کردن خراش و لکه های موجود

افرادی که در حوزه ی تعمیر سپر پراید فعالیت دارند می توانند به راحتی  تعویض سپر جلو پراید را در مدل های مختلف به انجام برسانند حال آنکه در تعویض سپر عقب پراید را نیز مهارت دارند.

راهنمای خرید و نصب سپر پراید

راهنمای خرید و نصب سپر پرایدطبیعتا جهت خرید سپر پراید باید نکات مختلفی را مورد بررسی قرار داد و‌ همچنین جهت نصب نیز راهنمایی های لازم را کسب نمود هر چند که برخی از افراد نصب و خرید سپر خودروی خود را بر عهده افراد متخصص و فعال در این حوزه می گذارند.

معمولا مراکز فروش معتبر با دارا بودن افراد متخصص می توانند راهنمایی های لازم جهت خربد و نصب سپر پراید را به مشتریان ارائه دهند از این رو این مراکز مورد استقبال بیشتر افراد قرار می گیرد اما از جمله نکاتی که در هنگام خرید این افراد به مشتریان گوشزد می کنند موارد زیر می باشند:

  • هماهنگی رنگ سپر با رنگ بدنه خودرو
  • وجود پایداری در کیفیت و رنگ سپرها
  • بررسی برند جهت اطلاع از مواد اولیه مورد استفاده هنگام تولید
  • بررسی دستگاه های مورد استفاده در هنگام تولید
  • هماهنگی سپر و بدنه از نظر فیزیکی و ابعادی

از آنجا که بررسی برخی از موارد ذکر شده نیازمند تخصص و مهارت بالایی می باشد افراد باید در این زمینه از افراد متخصص کمک بگیرند تا بتوانند بهترین گزینه را انتخاب نمایند.

فروشندگان انواع مدل سپر پراید

فروشندگان انواع مدل سپر پرایدفروشندگان بسیاری را می توانیم در حوزه فروش انواع مدل سپر پراید مشاهده کنیم که علاوه بر کسب درآمد از این طریق به تامین بازارهای داخلی نیز مشغول می باشند.

افراد می توانند با انتخاب مراکز فروش معتبر به انتخاب محصولات با کیفیت نیز بپردازند چرا که تنها این مراکز اقدام به عرضه محصولاتی با درجه کیفی بالا می نمایند.

فروشندگان می توانند جهت راه اندازی و یا تامین محصولات کسب و کار خود در زمینه انواع سپرهای پراید به عرضه کنندگان عمده روی آورند و به خرید عمده بپردازند چرا که این مراکز می توانند افراد را در جهت ایجاد صرفه جویی های اقتصادی یاری کنند.

 آنچه توانسته انواع مدل سپر پراید را ایجاد کند تنوع تولید خودروها می باشد چرا که پراید در انواع و مدل های مختلفی تولید می شوند و هر ساله مدل های جدیدتر و به روز تری روانه بازار خواهد شد.

از جمله انواع مدل های سپر پراید می توان موارد زیر را نام برد:

  • سپر پراید۱۳۱
  • سپر پراید۱۳۲
  • سپر پراید۱۴۱
  • سپر پراید۱۵۱
  • سپر پراید صبا
  • سپر پراید نسیم

کارخانجات معتبر تولید سپر پراید

کارخانجات معتبر تولید سپر پراید آیا آماری مبنی بر تعداد کارخانجات فعال در حوزه تولید سپر پراید وجود دارد؟ آیا تعداد کارخانه های فعال در حوزه تولید سپر پراید زیاد است؟ آیا تعداد بالای کارخانجات فعال در این حوزه می تواند موجب افزایش تعداد برندهای موجود در بازار نیز شود؟ چه تعداد از این کارخانه ها جدید و چه تعداد مدت زمان زیادی  مشغول به فعالیت می باشند؟ اهمت معتبر بودن بودن کارخانجات فعال در حوزه تولید سپرهای پراید به چه میزان است؟

افرادی که خودروی پراید را به عنوان وسیله نقلیه استفاده می نمایند گاها با مشکلات و آسیب های مربوط به سپر دست و پنجه نرم می کنند چرا که در صورت وارد شدن ضربه و وارد شدن نیروهای سبک به آن‌ تغییر شکل و رنگ خواهد داد از این رو می توانیم شاهد دغدغه ی آنها جهت تهیه این قطعه ضروری باشیم.

در حوزه انواع ساخت سپر اسپرت پراید می توانیم کارخانه های بسیاری را در حال فعالیت مشاهده کنیم که در واقع هر روزه بر تعداد آنها افزوده می شود اما آنچه برای خریداران اهمیت بسیار دارد میزان اعتبار این کارخانجات می باشد چرا که کارخانجات معتبر به هیچ وجه محصولات بی کیفیت و سطح پایین را روانه بازار نمی کنند.

صادرات سپر پراید به عراق

صادرات سپر پراید به عراقاز آنجا که خودروهای ایرانی جهت صادرات به کشورهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرند طبیعتا قطعات مربوط به این خودروها نیز باید به مرحله صادرات برسند.

از جمله قطعاتی که می توان شاهد صادرات آن به کشورهای خارجی بود  سپر پراید می باشد چرا که بسیاری از این قطعات در مراکز تعویض مورد استفاده می باشند.

صادرات این قطعات به کشور عراق از جمله فعالیت های اقتصادی است که می تواند در افزایش رونق اقتصادی کشور تاثیرات فراوانی داشته باشد و تولیدکنندگان را از سودهای کلانی بهره مند سازد.

عراق از جمله کشورهایی است که استقبال زیادی از خودروی پراید کرده است و این موضوع موجب شده تولید این خودرو ها به میزان انبوه صورت گیرد حال آنکه تولیدکنندگان قطعات این خودرو نیز افزایش چشمگیری در روند فعالیت خود داشته اند.

طبق بررسی های انجام شده و اسناد و مدارک ارائه شده از سمت گمرک، کشور عراق تنها متقاضی خودروی پراید است از این رو می توانیم شاهد صادرات قطعات آن نیز تنها به این کشور باشیم.

تولید کننده سپر پراید در جنس های مختلف

تولید کننده سپر پراید در جنس های مختلفتولیدکننده های سپر پراید جهت تولید از مواد اولیه متنوعی استفاده می کنند که این موضوع موجب شده افراد شاهد وجود جنس های کختلف در بازار باشند.

در ابتدای تولید خودروها خودروها شاهد تولید سپرهای فلزی بودیم که این موضوع موجب می شد آسیب پذیری آنها افزعیش یابد چرا که فلزات در برابر ضربه و فشار مقاومت پایینی دارا می باشند.

امروزه تولیدکنندگان جهت ساخت سپرها از مواد متنوعی استفاده می نمایند که معمولا در ساخت سپرهای پراید نیز این موارد را به کار می برند.

از جمله مواد مورد استفاده جهت ساخت سپرهای استاندارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پلی کربنات ها
  • آکریلونیتریل
  • بوتادین
  • استایرن
  • پلی پروپیلن

فروش اینترنتی سپر پراید

فروش اینترنتی سپر پرایدبه دلیل اینکه راه اندازی سایت های اینترنتی جهت فروش محصولات مختلف هزینه های بسیاری را در بر نخواهد داشت بسیاری از فروشندگان و حتی تولیدکنندگان ترجیح می دهند جهت فروش محصولات خود از این روش استفاده کنند چرا که این موضوع می تواند دو‌طرف معامله را از مزیت هایی برخوردار سازد.

امروزه شاهد فعالیت بسیاری از تولیدکنندگان در زمینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پراید هستیم که در این مراکز انواع سپرهای پراید قابل مشاهده خواهد بود که این موضوع موجب شده افراد به صورت غیرحضوری قادر به خرید از این طریق باشند.

در این روش افراد هیچ محدودیتی از بابت ساعت خرید نخواهند داشت چرا که نیروی انسانی و یا اپراتوری در این بین وجود ندارد و افراد قادرند در هر ساعت از شبانه روز به خرید محصولات مورد نیاز خود بپردازند.

همانطور که در بالا اشاره نمودیم در این روش از خرید مزایای بسیاری وجود دارد که این مزایا عبارتند از:

  1. امکان برقراری ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان یا عرضه کنندگان
  2. تعیین قیمت های واقعی در ارتباط با محصولات
  3. بالا بودن کیفیت محصولات جهت افزایش استقبال خریداران
  4. امکان دریافت مشاوره در رابطه با کالای مورد نیاز
  5. خرید آسان و فوری بدون نیاز به خارج شدن از منزل
  6. پرداخت آنلاین جهت دریافت کالا درب منزل

خرید ارزان ترین سپر های پراید

خرید ارزان ترین سپر های پرایدمعمولا افراد معتقدند که کالاهای ارزان قیمت دارای درجه کیفی پایینی می باشند از این رو می توانیم بسیاری از افراد را مشاهده کنیم که به دنبال کالاهایی با قیمت بالا می باشند چرا که می توانند از این طریق از بابت کیفیت بالای آنها نیز اطمینان حاصل کنند.

امروزه  راه های متعدد خرید با کمترین واسطه وجود دارند که می توانند ارزانی قیمت کالاها را موجب شوند از این رو افراد با اطلاع از همه ی راه های ممکن می توانند محصولات را قیمت ارزان و در عین حال کیفیت بالا خریداری کنند.

در واقع خرید ارزان ترین سپرهای پراید نیز از طریق راه های بدون واسطه ممکن می باشد که متقاضیان این کالا می توانند متناسب با شرایط و وضعیت خود به انتخاب هر کدام بپردازند.

از جمله روش های بدون واسطه فروش محصولات می توان موارد زیر را نام برد:

  • نمایندگی های فروش
  • مراکز خرید مستقیم
  • مراکز عرضه بدون واسطه
  • برقراری ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان
  • سایت های خرید اینترنتی

برند های معروف تولید کننده سپر پراید

برند های معروف تولید کننده سپر پرایدتولیدکنندگان سپرهای پراید به تعداد زیادی در حال فعالیت می باشند بنابراین برندهای موجود در این زمینه می تواند از تنوع بالایی برخوردار باشند. معمولا افراد هنگام خرید ترجیح می دهند برندهای معروف تولید کننده سپر پراید را انتخاب نمایند چرا که از این طریق هزینه های اضافی را از بین خواهدد برد.

در بین تنوع بالای برندهای موجود در بازار انتخاب معروف ترین برند گاها دشوار است چرا که هر فرد طرفدار و مصرف کننده یک برند می باشند از این رو بهترین کار مشورت با مراکزی است که تعویض سپر پراید را انحام می دهند چرا که این افراد در طول روز با این قطعات و انواع برندهای موجود سر و کار زیادی دارند.

افراد می توانند علاوه بر اطلاع از برندهای معروف می توانند از قیمت تعویض سپر پراید نیز مطلع شوند.

بازرگانی فروش سپر پراید

بازرگانی فروش سپر پراید بسیاری از شرکت های بازرگانی در دنیای کسب و کار امروز مشغول به واردات و صادرات محصولات مختلف می باشند و افراد می توانند در صورت تمایل به تجارت با تولیدات خود از این طریق بپردازند.

وجود سود بسیار در زمینه تجارت قطعات خودرو موجب شده بسیاری از تولیدکنندگان ترغیب به فعالیت در این زمینه شوند و از این طریق رونق کشب و کار خود را موجب شوند.

فروش سپر پراید از طریق شرکت های بازرگانی به کشورهای متقاضی می تواند موجب افزایش تولید این محصولات شود و این موضوع در عین تامین بازارهای داخلی صورت می گیرد.

از طریق شرکت های بازرگانی قطعات بسیاری به فروش می رسند و گاها خریداران داخلی نیز از نمونه های وارداتی استفاده می نمایند که طبق بررسی های انجام شده از جمله این قطعات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قطعات موتوری
  • سیستم تعلیق
  • سیستم سوخت رسانی
  • سیستم ترمز
  • قطعات تزئینی
  • سیستم های برقی
  • سیستم انتقال قدرت
  •  سیستم خنک کننده
  •  قطعات بدنه

عرضه مستقیم سپر پراید به بازار

عرضه مستقیم سپر پراید به بازاربسیاری از تولیدکنندگان امکانی را فراهم آورده اند که مشتریان بتوانند محصولات مورد نیاز خود را به صورت مستقیم تهیه نمایند و به نوعی خود عرضه مستقیم را به انجام می رسانند و از این طریق بازارهای داخلی را تامین می کنند.

در بین انبوه تولیدکنندگان داخلی می توان شاهد وجود تولیدی های بسیاری در حوزه ساخت انواع قطعات پراید بود که در این بین بسیاری از این تولیدکنندگان عرضه مستقیم سپر پراید را به بازار انجام می دهند.

متناسب با هر خودرویی که مراحل تولید را پست سر می گذارد قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز آن نیز تولید می شود چرا که در صورت بروز مشکلات و آسیب های احتمالی بتوان به سرعت در جهت رفع آن بر آمد.

از جمله قطعات مربوط به خودروی پراید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سپر عقب پراید وانت
  • لوازم بدنه پراید
  • خرید سپر جلو پراید ۱۳۱
  • قیمت پوسته سپر پراید
  • رنگ پسر پراید ۱۳۲
  • سپر عقب پراید ۱۳۱
  • خرید سپر عقب پراید
  • فوم سپر پراید
  • انواع سپر پراید ۱۳۱ اشاره شد.
  • سپر پراید کره ای
  •  سپر جلو پراید هاچ بک
  • سپر اسپرت پراید هاچ بک
  • لیست قطعات پراید
مجتبی عبدالهی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجتبی عبدالهی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09133315479

phone icon شماره ثابت: 03142740649

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Mojtaba_abdelahy @yahoo.com

مجموعه پارسا بدنه شما را به خرید بهترین محصولات دیاق سپر پراید صبا و پراید 131و 132 از نوع فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 8 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید