مجموعه پارسا بدنه شما را به خرید بهترین محصولات دیاق سپر پراید صبا و پراید 131و 132 از نوع فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 − 2 =

قیمت روز دیاق سپر عقب پراید | بزرگترین مرکز توزیع و فروش لوازم یدکی خودرو

آنچه در این مقاله می خوانید...

نقش دیاق در سپر خودروخرید دیاق سپر عقب پرایدبزرگترین مرکز توزیع و فروش لوازم یدکی پرایدسفارش دیاق سپر عقب پرایدبرندهای موجود در بازار برای دیاق سپر پرایدبهترین برند دیاق سپر عقب پرایدعمده فروشی دیاق سپر پرایدجنس دیاق سپر پرایدکارخانه تولید دیاق سپر پراید در کشورشرکت وارد کننده لوازم یدکی پرایدسایت عرضه کننده لوازم یدکی پرایدراهنمای خرید دیاق سپر عقب پراید

سپر خودرو یک قطعه از قطعات اصلی خودرو است که به منظور جلوگیری از وارد شدن ضربات به خودرو و سرنشین آن است. به منظور استحکام بیشتر و ثابت نگهداری سپر خودروها از قطعه ای به نام دیاق سپر خودرو استفاده می شود. تصادف جاده ای (درون شهری و برون شهری) یک امر غیره اجتناب ناپذیر در شهرهای پرجمعیت و پرطرفدار است که متأسفانه درصدهای این تصادفات به دلیل عدم رعایت اصول صحیح رانندگی در حال حاضر  بیشتر است.

گذشته از این موارد عوامل دیگر مانند محیط زیست مخرب مثل تابش های مستقیم نور خورشید، تگرگ، باران های اسیدی، اکسیداسیون ها و فاضلات پرنده باعث آسیب به رنگ اتومبیل ها و قطعات پلاستیکی آن ها مانند فضای باز، سپرها ، قاب های پلاک و جلو پنجره می شود که ظاهر خودرو تحت تاثیر قرار می دهد.

برای همین شما مجبور به جایگزین کردن یا تعمیر قطعه آسیب دیده شده اید و دوست دارید درقبال هزینه هایی که میخواهید انجام دهید کیفیت قطعه اصلی دریافت کنید. در ادامه مطالب قیمت روز دیاق سپر عقب پراید و نحوه خرید دیاق سپر عقب پراید،دیاق پراید و لیست قیمت دیاق سپر عقب انواع پراید بیان خواهد شد.

قیمت روز دیاق سپر عقب پراید | بزرگترین مرکز توزیع و فروش لوازم یدکی خودرو

نقش دیاق در سپر خودرو

نقش دیاق در سپر خودرونقش طراحی دیاق در سپر خودرو ها و کاربرد دیاق سپر را اینگونه باید نوشت: مهمتر از همه  ایجاد ایمنی در آن و عدم خوردن ضربات به خودرو می‌باشد. همچنین در تصادف‌هایی که در سرعت بالا اتفاق می‌دهد این بخش قادر به مهار خسارت‌ها نیست. اما به میزان زیادی این خسارت‌ها را کاهش می‌دهد.

در بسیاری از کشورها از لحاظ قانونی وجود سپر در وسایل نقلیه اجباری می‌باشد. سپر در دسته ایمنی – تزیینی خودرو قرار می‌گیرد. سپرها انواع متفاوتی دارند و در هر دوره زمانی از نوع خاصی از سپرها استفاده می‌شد در ابتدا از سپرهایی از جنس فلز استفاده می‌شد، اما این نوع از سپرها مشکلات زیادی داشت ازجمله بسیار سنگین بود و دلیل دیگر آنکه در سپرهای فلزی پس از برخورد انتقال نیرو به‌طور کامل به بدنه و سرنشینان اتومبیل وارد می‌شد و در نهایت سپر فلزی به سرعت از رده خارج شد.

خرید دیاق سپر عقب پراید

خرید دیاق سپر عقب پرایدبرای خرید دیاق سپر عقب پراید و دیگر قطعات ماشین می توان به نمایندگی آن مراجعه کرد و قطعه مورد نظر را  خریداری کرد. از فروشگاه های مهم در زمینه خرید  دیاق سپر و  لوازم یدکی خودرو و همچنین دیاق خودرو فروشگاه آنلاین لوازم یدکی است، که خریداران می توانند:

  •  براي خريد آسان و مطمئن لوازم يدكي اصلي و اورجينال با گارانتي است.
  • لوازم اسپرت انواع ماشين و لوازم جانبي انواع خودرو را مي توانيد اينترنتي و در كمترين زمان ممكن خريداري كنيد.
  • لوازم سفر و لوازم آفرود كمياب در فروشگاه اينترنتي
  • فروش ویژه
  • تخفیف ویژه را برای مشتریان مهیا ساخته است.

بزرگترین مرکز توزیع و فروش لوازم یدکی پراید

بزرگترین مرکز توزیع و فروش لوازم یدکی پراید فروشگاه بزرگ لوازم یدکی شرکت ایران خودرو و شرکت سایپا در تهران از بزرگترین بازارهای دیاق سپر پراید در کشورمان شناخته می‌شوند و خریداران این محصول می توانند با مراجعه به این نمایندگی ها و مغازه ها لوازم مورد نظر خود را خریداری نمایند. وسیله ملت يا همان چراغ های  برق، وسیله ای آشنا براي كساني است.

‌كه ماشين دارند. خيابان های اكباتان و ملت دو خيابانی معروف هستند و اصطلاحا بورس لوازم يدكي خودروهاي داخلي و وارداتي نیز شناخته می شوند. در اين خيابان ها، مي‌توان همه ی قطعات خودرو با انواع قيمت‌ها را تهيه كنيد. اين دو مسیر حتی در روزهای تعطيل و روز های غیره کاری هم شلوغ است.

همچنین این مراکز توزیع محصول حود را به صورت اینترنتی در دسترس همگان قرار داده است تا همه مشتریان بتوانند در هر زمان و مکان با قیمتی مناسب و بی واسطه آن را خریداری نمایند.

سفارش دیاق سپر عقب پراید

سفارش دیاق سپر عقب پرایدهمانگونه که در عناوین بالا نیز اشاره شد فروشگاه های اینترنتی زیادی وجود دارند که اقدام به خرید و فروش دیاق سپر پراید در طرح ها و رنگ های مختلف و شکل های متفاوت و همچنین لوازم یدکی می‌کنند. در فروشگاه های اینترنتی تجربه ی خرید آسان را با تهیه قطعات یدکی خودرو  از جمله دیاق سپر پراید در رنگ های مختلف اصل را سفارش و تهیه و در کوتاه ترین زمان به سراسر کشور فراهم آورد.

همچنین سفارش دیاق سپر عقب پراید از نمایندگی های معتبر خودرو که در هر شهری قرار دارد می تواند صورت بگیرد.قیمت دیاق سپر عقب پراید بستگی به جنس آنها دارد که از دو نوع پایه پلیمری (PMC) و پایه فلزی (MMC) تشکیل می شود. در خودروهای شهری بیشتر از جنس پلاستیک برای سپر استفاده می شود اما برخی از اتومبیل های شاسی بلند که دارای ویژگی های آفرود هستند از جنس فلز بلوار هستند.از بزرگترین مرکز توزیع و فروش لوازم یدکی خودرو در کشور می توان به فروشگاه های بزرگ لوازم یدکی ایران خودرو و سایپا در تهران از بزرگترین بازار دیاق سپر خودرو پراید در کشور شناخته شده و خریداران این محصولات می توانند با مراجعه به این نمایندگی ها و مغازه ها لوازم مورد نظر خود را خریداری نمایند.

برندهای موجود در بازار برای دیاق سپر پراید

برندهای موجود در بازار برای دیاق سپر پراید  برند های متفاوتی از کشورهای دیگر در داخل کشور مشغول به فعالیت هستند اما کمتر از برندهایی که در  داخل کشور وجود دارند نام برده شده است، و شاید هم از پیشرفته چشمگیری برخوردار نبودند. یکی از برندهای معروف در زمینه ساختن قطعات خودرو از جمله دیاق های  شرکت ویستا قطعه ایرانیان است که ازسال ۱۳۹۵ با اخذ تائییدیه از وزارت صنعت ، معدن و تجارت شروع به فعالیت نموده است مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های به روز دنیا می باشد و همینطور از لحاظ کیفی بارعایت تمامی استانداردها مشغول تولید انواع دیسک ترمز می باشد.

بهترین برند دیاق سپر عقب پراید

بهترین برند دیاق سپر عقب پراید برندهای متفاوتی در کشور وجود دارد که قطعه خودرو رو تولید می کنند. این برند ها با توجه به نوع فروشی که در داخل کشورمان دارند از محبوبیت خوبی برخوردارند. یکی از محبوبترین برند ها که در شهر تهران مشغول به فعالیت می باشد، شرکت فولاد شید است. یکی از کارهایی که  این شرکت به بهترین شکل به مشتریان ارائه  می کند بهترین دیاق سپر پراید در تهران می باشد. این شرکت که ارتباط خوبی با خودروسازان دارد، در ادامه گسترش حضور خود در صنعت و بازار قطعات یدکی در ایران قصد دارد در همکاری با برترین برندهای جهان حضور خود را در بازار قطعات یدکی کشور پررنگ‌تر کند؛ حضوری که قطعا درنهایت به سود خریداران قطعات یدکی خواهد بود چراکه از یک‌سو برترین برندهای جهان را وارد بازار ایران خواهند کرد و از طرف دیگر به دلیل پشتیبانی عظام از این برندها به‌عنوان نماینده انحصاری، می‌توان به اصالت این قطعات نیز اطمینان داشت.

عمده فروشی دیاق سپر پراید

عمده فروشی دیاق سپر پراید برای خرید عمده دیاق و سپر خودرو  پراید در کشور می توان به نمایندگی شرکت ایران خودرو و یا  شرکت سایپا مراجعه و لوازم یدکی مورد نیاز خود را به صورت عمده از این نمایندگی ها خریداری نمود . و حتی اگر در شهرستان ساکن هستید با مراجعه به فضاهای وب و فروشگاه های اینترنتی این نمایندگی ها می توانید آن را به صورت عمده سفارش دهید . در مطالبی که گذشت به عناوین زیر اشاره شد:

  • یمت سپر عقب پراید ۱۳۱
  • قیمت روز سپر عقب پراید ۱۳۲
  • قیمت سپر عقب پراید ۱۳۲ سفید
  • رنگ سپر پراید ۱۳۲
  • قیمت پوسته سپر عقب پراید
  • قیمت سپر جلو پراید ۱۱۱ رنگ شده
  • قیمت دیاق سپر
  • تولید دیاق سپر
  • دیاق سپر ارزان

جنس دیاق سپر پراید

جنس دیاق سپر پرایدانواع سپر خودرو می توان به طبقه بندی براساس جنس و متعلقات آن اشاره نمود که شامل موارد ذیل می شوند:

  • سپر پلاستیکی
  • سپر فایبرگلاس
  •  سپر فلزی آبکاری شده در دو نوع با سیستم فنربندی و با سیستم معمولی

در این طرح به لحاظ سادگی فرآیند و ارزانی مواد اولیه و نیز متداول شدن سپر پلاستیکی در انواع خودروها ، با توجه به نوع و طراحی بکار رفته در خودروی پژو مورد بررسی قرار می گیرد. البته با طراحی و تعویض قالب می توان اقدام به تولید انواع سپر برای خودروهای مختلف نمود.

مشخصات فنی محصول

جنس سپر پلاستیکی از آلیاژ پلی پروپیلن و لاستیک EPDM می باشد البته این نوع سپر دارای قطعات فلزی برای زیبایی و نصب برخورد می باشد.

کارخانه تولید دیاق سپر پراید در کشور

کارخانه تولید دیاق سپر پراید در کشور برای اینکه کمترین هزینه را برای خریدن دیاق سپر خودرو  عقب پراید متحمل شوید بهترین روش برای خرید به صورت عمده از نمایندگی ها این محصولات و یا کارخانجات تولیدکننده قطعات خودرو می باشد. خرید عمده دیاق و سپر پراید در کشور ما می توان به نمایندگی های ایران خودرو و یا سایپا مراجعه حضوری داشت و محصول مورد نظرخود را به طور عمده از این نمایندگی ها خریداری کرد. و حتیاگر امکان خرید به روش مراجعه حضوری را ندارید  با مراجعه به فضای وب و خرید از فروشگاه های اینترنتی این نمایندگی ها می باشد که می توان دیاق را به صورت عمده سفارش دهید . در مطالبی که گذشت به روش های تهیه دیاق سپر عقب پراید به قیمت های عمده پرداخته شد اما اگر به دنبال آن هستید که این قطعه را به صورت ارزانتری  خریداری نمایید می توانید از نوع دست دوم این سپر ها نیز استفاده کنید.

شرکت وارد کننده لوازم یدکی پراید

شرکت وارد کننده لوازم یدکی پرایدفروشندگان زیادی در بازار لوازم یدکی و قطعات خودرو را از شرکت های واردکننده تهیه می کنند که برای تهیه دیاق سپر عقب پراید با قیمت های  تولیدی مناسب می باشند. برخی از این فروشندگان سال های زیادی است که در این کار فعالیت می‌کنند و دارای تخصص و تجربه بسیار زیادی هستند می‌توانید با اطمینان  قطعات مورد نظر خودرو  خود را تهیه کنید. برای تهیه این قطعه همچنین می توان با رفتن  به فروشگاه های اینترنتی قطعه خودرو را با کیفیت خوب و قیمت مناسب خریداری کرد و در کمترین زمان آن را تحویل گرفت. به تازگی کارخانه های بزرگ و مهم لوازم یدکی و قطعات سازی در سراسر کشور اقدام به فروش این محصول به صورت عمده چنین قطعاتی کرد، تا مشتریان بتوانند در کوتاهترین زمان و با هزینه ای کمتر آن را تهیه نمایند.

سایت عرضه کننده لوازم یدکی پراید

سایت عرضه کننده لوازم یدکی پراید با گشت و گذار در فضای وب می توان سایت خرید لوازم پراید با قیمتی عمده و ارزان آن را به راحتی پیدا کرد در فضای اینترنت شرکت ها و تولیدی های فراوانی وجود دارند که اقدام به چنین کاری می‌کنند . با افزایش قیمت بهای لوازم یدکی، فروشگاه اینترنتی به عنوان کامل ترین مرجع خرید و فروش قطعات خودرو،اقدام به فروش محصولات ولوازم یدکی کرده است.

این فروشگاه اینترنتی که در حال حاضر بیش از چهار هزار قلم کالا در انبارهای خود دارد، به طور شبانه روزی سفارش مشتری های خود را به صورت اینترنتی دریافت می کند و قطعات خودروی مورد نظر را به هر نقطه از کشور ارسال می نماید. با توجه به انواع ارتباط با تولیدکننده ها و تأمین کننده ها، این فروشگاه توانسته بخش عمده ای از نیاز بازار را در کم ترین زمان به دست مشتریان برساند و از سویی حجم قابل توجه ای از سفارش های این فروشگاه مجازی به تعمیرگاه های سراسر کشور اختصاص دارد. با توجه به قابلیت هایی که این این فروشگاه اینترنتی دارد ، در حال حاضرتصمیم گرفته است در مرحله نخست برای تعادل بخشیدن به قیمت قطعه های خودرو، فروش لوازم یدکی پراید را با شرایط ویژه و خوبی شروع کند. مراجعه به سایت های معتبر می تواند قیمت و کیفیت محصول را به راحتی تضمین نماید.

راهنمای خرید دیاق سپر عقب پراید

راهنمای خرید دیاق سپر عقب پرایدبرای خرید هر وسیله ای لوازم یدکی مانند سپر پراید باید با کسی که در این زمینه تخصص دارد مشورت کنید. امروز از سنسور‌های پیشرفته در سپر جلو و سپر عقب خودرو استفاده می‌شود تا از برخورد خودرو با اجسام خارجی به خصوص در هنگام پارک کردن جلوگیری شود.

همچنین در بیشتر خودروهای مدرن از سنسور سرعت سنج (کروز کنترل) بر روی سپر جلو استفاده می‌شود. در مجموع و با توجه به مطالب گفته شده در بالا می توان گفت برای تامین قطعات یدکی پلاستیکی مانند سپر برای خودروهای ساخت داخل می توانید با اطمینان کامل از شرکت های مهر خواه، کروز، مهر کام پارس و آریا پلاست قطعه مورد نظر را تامین کنید. شرکت‌های ذکر شده با داشتن آخرین تکنولوژی در تولید سپر و البته رنگ آمیزی با کیفیت به طور خاص برای خط تولید خودرساز مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین با گشت و گذار در فروشگاه های وب می توان راهنمای خرید و نصب دیاق سپر پراید را به راحتی پیدا کرد. و حتی با مراجعه به وب سایت های ایران خودرو و سایپا نیز می توان آن را مشاهده کرد. در مطالبی که گذشت به عناوین زیر اشاره شد:

  • فروش عمده دیاق سپر عقب پراید
  • نقش دیاق در سپر خودرو
  • خرید اینترنتی دیاق سپر عقب پراید
  • دیاق درجه یک پراید
  • جنس دیاق پراید
  • دیاق ارزان سپر پراید
  • بهترین برند دیاق سپر پراید
  • عمده فروشی دیاق پراید
  • واردات دیاق پراید
  • فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی پراید
  • قیمت دیاق ارزان پراید
  • راهنمای خرید دیاق پراید
  • تولید کننده دیاق پراید
  • برندهای دیاق پراید
  • دیاق باکیفیت
مجتبی عبدالهی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجتبی عبدالهی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09133315479

phone icon شماره ثابت: 03142740649

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Mojtaba_abdelahy @yahoo.com

مجموعه پارسا بدنه شما را به خرید بهترین محصولات دیاق سپر پراید صبا و پراید 131و 132 از نوع فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید