مجموعه پارسا بدنه شما را به خرید بهترین محصولات دیاق سپر پراید صبا و پراید 131و 132 از نوع فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 3 =

فروشگاه تخصصی ضربه گیر سپر پراید ۱۳۱

آنچه در این مقاله می خوانید...

انتخاب جدیدترین ضربه گیر سپر پراید ۱۳۱مرکز فروش ضربه گیر سپر پراید ۱۳۱
ضربه گیر سپر پراید 132

فروشگاه پارسا بدنه از جمله فروشگاههای تخصصی  عرضه کننده ضربه گیر سپر پراید ۱۳۱ می باشد  به طور تخصصی دیاق سپر انواع مختلف پراید را به صورت کلی در سراسر کشور به فروشندگان و خریداران دیاق سپر عرضه می کند

دیاق سپر پراید ۱۳۱ با برند تکران و با قیمت مناسب به صورت عمده به سراسر کشور ارسال می شود جهت اطلاع از قیمت انواع دیاق سپر پراید میتوانید با مدیریت فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

ضربه گیر سپر پراید 132

 

انتخاب جدیدترین ضربه گیر سپر پراید ۱۳۱

ضربه گیر سپر پراید ۱۳۱ از جمله قطعات ایمنی ساز در خودرو پراید ۱۳۱ می باشد که در پوسته سپر قرار می گیرد و همراه با فوم سپر ایمنی فعالی را در قسمت جلو و عقب خودرو  برای این خودرو ایجاد می کند.

دیاق مورد استفاده در جلو پراید ۱۳۱ با دیگر انواع پراید ساختار یکسانی دارد و در عقب این خودرو دیاق مورد استفاده با انواع پراید صبا و ۱۴۱و ۱۵۱یکسان می باشد انواع جدید دیاق سپر پراید ۱۳۱ با دستگاههای تمام اتماتیک و باکیفیت بسیار مناسب  از  ورقه  اس تی ۱۴ تولید میشود که با استاندارد های سایپا کاملا متناسب است.

همچنین وجود تستهای کیفیت سنجی و ترک یابی موجب تولید نمونه های مرغوب این کالا گشته است  . از آنجا که خودرو پراید در بازار جهانی از لحاظ امنیت و کیفیت خودرو قابل قبولی محصوب نمی شود، انتخاب قطعات ایمنی ساز و ضربه گیر با کیفیت در در جلو و عقب این خودرو توسط خریداران موجب افزایش ایمنی سرنشیان این خودرو می گردد لذا خرید قطعات با کیفیت و لوازم بدنه ایمن موجب حفظ جان سرنشینان خودرو وخسارتهای کمتر در موقع تصادفات جاده ای می گردد.

دیاق سپر پراید 131

مرکز فروش ضربه گیر سپر پراید ۱۳۱

مراکز فروش  دیاق سپر پراید ۱۳۱ در کشور کارخانه و نمایندگی های فروش کارخانه و فروشگاههای عرضه کننده لوازم بدنه خودرو هستند .

فروشگاه های بزرگ لوازم یدکی ایران خودرو و سایپا در تهران  و سایر نقاط کشور از بزرگترین بازار دیاق سپر پراید ۱۳۱ در کشور شناخته می‌شوند و خریداران این محصول می توانید با مراجعه به این نمایندگی ها لوازم مورد نظر خود را خریداری نمایند.

فروشندگان زیادی در بازار لوازم یدکی و قطعات خودرو وجود دارند، که برای تهیه دیاق پراید ۱۳۱با قیمت ارزان مناسب می باشند. برخی از این فروشندگان سال های سال است که در این زمینه فعالیت می‌کنند و دارای تجربه بسیار هستند،  و خریداران می‌توان با اطمینان  قطعات مورد نظر خودرو خود را از این مراکز تهیه نمایند. همچنین با گذشت زمان فروشگاههای اینترنتی از لوازم بدنه خودرو وارد دوره ای جدید از خرید و فروش کالا شده اند از جمله مهمترین و معتبر ترین این فروشگاهها ،دیجی کالا میباشد،که جای خود را به خوبی در بازار کسب و کارهای اینترنتی باز کرده است.

خریداران تک دیاق سپر پراید میتوانند این قطعه را با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی با قیمتی مناسب خریداری کرده و در کمترین زمان آن را تحویل بگیرند.

مجتبی عبدالهی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مجتبی عبدالهی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09133315479

phone icon شماره ثابت: 03142740649

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Mojtaba_abdelahy @yahoo.com

مجموعه پارسا بدنه شما را به خرید بهترین محصولات دیاق سپر پراید صبا و پراید 131و 132 از نوع فلزی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 + 6 =
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید